Youtube-tips - World of Nintendo Collection

Publicerad 2014-07-20 21:19:37 i Youtube-tips,

Nu är det sommar på riktigt, det är varmt och det enda jag tänker på är när jag ska ha råd att spendera ännu mer pengar på retro-spel och loppis-fynd. Men då kassan tryter lite för tillfället får jag nöja mig med att titta på vad andra samlare på Youtube har lyckats skrapa ihop, och när det ändå är söndag kanske ni vill sällskapa mig? :)
 
Kanalen som jag vill tipsa om idag hittade jag för bara någon vecka sedan och den inriktar sig huvudsakligen på Nintendo-samlingar. Det är egentligen bara samlingar som kanalen handlar om, då de enda klippen som finns att hitta där är hela samlingar av såväl Mario som Metroid. Det kanske inte är något för alla, men sålänge man tycker om Nintendo tror jag nog ändå att man kan uppskatta det som finns att hitta där.
 
 
"'Trust me,' he says. Ha! I'd sooner trust a vampire to give me a shave."
 
Simon - Captain N: The Game Master
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela