Dags att uppgradera Wii U-samlingen?

Publicerad 2014-06-23 22:49:00 i Allmänt,

Det har tagit på tok för lång tid att införskaffa alla dedär goa co-op spelen på Wii U, men nu tyckte jag minsann att det var dags att slå till. För vad har man egentligen en Nintendo-konsol till, mer än co-op spel, Metroid, Zelda, Smash Bros. och Mario vill säga? Ja inte vet jag :P
Det brukar oftast bli denna typen av spel jag spelar med sambon, vilket gör dem lite extra värdefulla för mig. Och nu återstår bara Donkey Kong Country: Tropical Freeze på co-op fronten för min och hennes del. Men det känns å andra sidan som att vi har tillräckligt med co-op spel att tillgå för tillfället, så jag tror nog jag håller mig ett tag till :)
 
Det kostade mig hur som helst bara 250 kr för dessa två rackarna, vilket nästan är ett skamligt lågt pris för två så pass underhållande spel. Är ni själva sugna på någon av dessa två ädelstenar så råder jag er att ta er en titt på CDON.com och Media Markt. Rayman Legends kostar nämligen bara 149 kr på CDON (inklusive frakt :)) och New Super Luigi U går med lite tur att hitta på Media Markt för 99 kr.
 
 
"Rayman"? The name means nothing to me! What do you want?!"
 
Axel - Rayman 2: The Great Escape  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela