E3 2014 - Microsoft, Sony, Nintendo - Höjdpunkter

Publicerad 2014-06-10 23:21:00 i Allmänt, Nyheter,

Ja E3 2014 är i full gång och det har hunnit hända extremt mycket på kort tid. De tre största konferenserna har redan avverkats och det finns en hel del åsikter om vilka det var som gjorde bäst ifrån sig. Frågar man mig så har jag en ganska bestämd åsikt om vilken av de tre jättarna som presterade bäst, men jag skulle å andra sidan inte säga att någon gjorde dåligt ifrån sig.
I vilket fall som helst tänkte jag lista de absoluta höjdpunkterna (enligt min mening) från de tre stora konferenserna nedan, och detta i form av de absolut bästa trailersarna från konferenserna. De sämsta bitarna från konferenserna kommer senare under veckan, tillsammans med alla andra intressanta och mindre intresanta uttalanden från resterande delen av mässan.
 
 
Microsoft:
 
The Master Chief Collection
 
 
 
Forza Horizon 2
 
 
 
 
Sony:
 
MGS V: Phantom Pain
 
 
GTA V (PS4)
 
 
Uncharted 4: A Thief's End 
 
Bloodborne
 
Batman: Arkham Knight
 
 
The Last of Us: Remastered
 
 
 
Nintendo:
 
Zelda
 
 
Super Smash Bros. U
 
 
 
Riiiiiiidge Raaaceeeeeer!!
 
Kaz Hirai - E3 2006
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela