GFL Unboxing - Metroid & Super Metroid

Publicerad 2014-06-30 23:13:00 i GamingForLife-Unboxing,

Äntligen har jag fått tag på ett par vettiga - och inte altför dyra - exemplar av Metroid och Super Metroid! Det tog sin lilla tid, men jag skulle nog vilja säga att det varit värt väntan, för jäklar så härligt det är att äntligen kunna kalla sin PAL Metroid-samling för komplett. Det saknas förvisso en och annan Guide, men jag har i alla fall samtliga spel i komplett skick och det duger gott åt mig :)
 
Detta innebär också att jag med gott samvete kommer kunna avsluta Metroid-serien här på bloggen och gå vidare till nästa serie. Det enda spelet som är kvar att skriva om nu är ju bara Metroid Other M och det hade jag tänkt skriva ett par rader om imorgon, tillsammans med några bilder på en komplett samling. 
 
Men först, lite bilder och ett par unboxings på de kanske värdefullaste exemplaren i Metroid-samlingen: 
 
 
 
 
 
"I first battled the Metroids on planet Zebes. It was there that I foiled the plans of the Space Pirate leader, Mother Brain, to use the creatures to attack galactic civilization... I next fought the Metroids on their homeworld, SR388. I completely eradicated them, except for a larva ..."
 
Samus - Metroid Other M
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-16 12:58:57

kul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela