Helgens loppisfynd!

Publicerad 2014-06-17 12:07:11 i Retro, Spelsamling,

Nu har jag hunnit putsa färdigt de loppisfynd jag hittade i helgen, det var nästan lite otroligt hur nedkladdade både konsol och kontroll var. Men jag tror jag lyckades få i ordning de flesta av prylarna till ett dugligt skick - om inget annat fungerar de som de ska - och mer än så kanske man inte bör begära för något som bara kostat 200 kr?
Den kanske mest spännande prylen på bilden är nog Gamecube-väskan, som jag som liten var väldigt sugen på att köpa. Men de två prylar som det ligger mest värde i - om man frågar mig - är nog Gamecube-kontrollerna. Och med värde menar jag inte värde som i pengar, utan snarare värde som i att de kommer bli ovärderliga med Wii U:ns tillhörande Gamecube-kontroll-adapter när nya Smash Bros. U släpps ;)
 
 
"Life's a game!"
 
Narrator - Gamecube commercial
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela