Mer uppmärksammhet åt Super Smash Bros. U/3DS

Publicerad 2014-06-16 23:56:00 i Allmänt,

Jag vet att E3 må vara över, men såhär några dagar efter känner jag att jag inte gav Super Smash Bros. .
tillräckligt mycket uppmärksamhet under mässan. Om vi ska vara riktigt ärliga nämnde jag ju bara spelet som en bubblare i mina förväntningar inför mässan. Men det finns en anledning till detta och anledningen är att jag vill spara lite på magin i spelet, jag vill inte veta allt på en gång. Vilket också är anledningen till att jag inte tycker Smash Bros. platsar bland de bästa ögonblicken på detta årets E3.
 
Med det sagt tycker jag dock inte att Nintendo gjorde fel i att visa så mycket av Smash Bros. som de gjorde, snarare tvärtom. Jag uppskattar verkligen alla möjligheter att få se mer av deras nästkommande mästerverk, även om jag gärna finfördelar alla dessa möjligheter en aning, så att man inte dör av en överdos eller något :P
 
Just därför tycker jag att vi kan ta oss en titt på några av höjdpunkterna från det Nintendo visade av Smash Bros. på E3. Fast bara några av höjdpukterna ;)
 
Pac-Man Hungers For Battle:
Hur häftigt är det inte att Pac-Man "joinar" fighten?
 
Palutena Alights:
För att inte tala om Palutena då alltså...
 
Super Smash Bros. U - Amiibo Figure Trailer:
Tro det eller ej, men jag börjar faktiskt fatta tycke för dessa små figuriner. Det får vara precis hur barnsligt det vill, jag har bestämt mig för att jag diggar dem skarpt ;)
 
Men nu tycker jag nog banne mig att det räcker med nyheter om Smash Bros. - jag vill ju spela spelet - och det är nu! 
 
 
"Personally, I prefer the air!
 
Falco Lombardi - SUper Smash Bros. Brawl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela