Youtube-tips - GameFront: Indie Gems

Publicerad 2014-06-15 23:20:00 i Youtube-tips,

Det är nästan så att jag borde skämmas, jag har inte utnyttjat det fina sommarvädret för fem öre idag. Faktum är att jag bara sprungit ett par rundor på Ronneby-loppisen och kanske ägnat ett par minuter ute i solen på balkongen tillsammans med min 3DS. Men det hemskaste är nästan att jag faktiskt trivs med tanken av att det inte blev mycket mer uteaktiviteter än så :P
 
I övrigt har jag ju såklart ägnat en del tid åt Youtube och nya Youtube-klipp idag, vilket faktiskt resulterat i ett rätt så spännande Youtube-tips. Det resulterade nämligen i att jag upptäckte sektionen Indie Gems på kanalen GameFront, och på denna sektion går man igenom en hel del av de pärlor till Indie-spel som undgått den "stora massan". Vilket är helt perfekt om man gillar att hita gömda skatter, och vilken gör inte det? ;)
  
 
"Uhh... What happened? I just fell asleep."
 
Tommy Refenes - Indie Game: The Movie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela