Youtube-tips - GameZoneOnline: Top 10

Publicerad 2014-06-08 23:29:00 i Youtube-tips,

Denna veckan vill jag ge en (för mig) relativt ny Youtube-kanal lite kärlek, och detta i kombination med ytterligare lite E3-hype :))
 
Kanalen jag syftar på heter GameZoneOnline och erbjuder, precis som många andra spel-relaterade kanaler på Youtube, både recensioner, gameplay-videos och mycket mer. Men det GameZoneOnline gör så mycket bättre än många andra spel-relaterade kanaler är nyheter och Top 10/Top 5-videos... även om det inte finns speciellt många top 10:s att hitta där för tillfället.
 
Hur som helst tänkte jag därför att det kunde passa bra att ladda lite med GameZones klipp: "Top 10 Games We Want At E3 2014", dagen innan självaste mässan börjar :)
Dessutom hjälper det kanske er att få upp pulsen lite inför min egen Top 5-lista, Top 5 E3-förhoppningar, som jag kommer att ladda upp någon gång under morgondagen ;)
 
 
"We have one king, one master. And his name is ‘Gaming,’ and forever may he reign!”
 
Kevin Butler - E3 2010
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela