Recension - Castlevania: Lords of Shadow 2

Publicerad 2014-03-04 19:03:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Puh! Efter en av de svettigaste recensionerna på länge måste jag säga att det känns rätt bra att äntligen se all min text bli uppladdad på Gameelites hemsida. Utan tvekan den skönaste känslan på länge!
 
Anledningen till att recensionen blev så "svettig" var för att spelet visade sig vara mycket större än vad jag först trodde och att det faktiskt var ett rätt omväxlande gameplay som därmed innebar många olika moment att skriva om.
En annan anledning till att det blev lite "svettigt" var att jag kombinerade recensionen med att göra en Walkthrough vid sidan om. Det blev lite mycket på en gång om man säger så, speciellt när man ska hinna med högskolan också.
 
Jag blev i alla fall rätt nöjd med slutresultatet och man skulle nog kunna säga att jag lärt mig ett och annat på detta lilla experiment ; )
 
Recension -----> Castlevania: Lords of Shadow 2 <----- Gameelite.se
 
 
"It must have been painful for you."
 
Richter Belmont - Castlevania: Symphony of The Night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela