Recension - Thief

Publicerad 2014-03-13 20:07:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Herre min tid vad fort veckorna går! Det var ju hela två dagar sedan recensionen på Thief laddades upp på Gameelite och jag har inte nämt ett ord om det här på bloggen än. Usch, vilken dålig stil! Man skulle ju kunna säga att jag snuvade er på möjligheten att läsa recensionen när den var som färskast :P
Recensionen finns uppe nu i alla fall och jag kan tala om att det blev betydligt mycket mer ris än ros när det kommer till Thief, jag hade förväntat mig mycket mer än vad jag fick. Jag hade kanske inte kallat det för ett fullkomligt plattfall, men utan att anstränga ordvits-genen alldeles för mycket - vi alla vet ju att det finns en ordvits-gen - skulle man nästan kunna säga att jag blev rånad på min dyrbara tid ; )
 
------------------------------------------------------------> Gameelite.se <-------------------------------------------------------------
 
 
"This was not the way things were supposed to go."
 
Garrett - Thief: The Dark Project
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela