Recensionsexemplar - Elder Scrolls Online

Publicerad 2014-03-31 21:14:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Ja man kan ju fråga sig hur jag tänker när jag väljer att ta på mig recensionen av Elders Scrolls Online, speciellt när jag redan utan ett MMO på axlarna har lite svårt att få tiden att räcka till. Man skulle kanske kunna säga att jag är något av en tidsoptimist, sedan är det i och för sig lite så att jag inte vill missa något potentiellt mästerverk.
 
Något som dock är ännu konstigare än mitt val av recension i tidspressade situationer är att man inte får tillgång till recensions-koderna tidigare än fem dagar innan release, med tanke på spelets storlek menar jag.
Jag har i vilket fall som helst precis fått hem spelet och precis påbörjat min resa genom ESO som en Dark Elf. Som vanligt hade jag enorm beslutsångest när det kom till vilken ras och vilken faction jag skulle välja, men då jag tycker det är ruggigt kul att spela som magiker tyckte jag att en Dark Elf kunde passa sig ganska bra.
Min lilla Dark Elf må kanske inte se mycket ut för världen just nu, men vänta ni bara. Snart är det jag som bestämmer ;) :P
 
I övrigt kan det kanske vara roligt att veta vilken faction och vilken ras ni spelar i/som, om ni nu kommer spela ESO alltså. Factionen jag valde fick bli Ebonheart Pac, bara så ni vet :)
 
 
"You know I could have gone into that Sanctuary and killed all those Dark Brotherhood types, I was uh... just sick that day."
 
Guard - The Elder Scrolls V: Skyrim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela