Sonic och Link i samma spel !?

Publicerad 2014-03-28 22:42:00 i Allmänt, Nyheter,

När jag först såg vad ni snart kommer att få se höll min mage på att vända sig ut och in, jag tror faktiskt att jag till och med spydde lite i munnen. Vad jag pratar om är trailern på den kommande DLC:n till Sonic Lost World, som väldigt tydligt kombinerar Sonics och Zeldas universum.
 
Vid första anblick tyckte jag hela idén var förskräcklig, men när jag fick veta att DLC:n kommer vara gratis lugnade jag ner mig lite. Men hade det inte varit för detta faktum hade jag skrikit rakt ut, det de visar i trailern ser nämligen helt fel ut i mina ögon.
 
Jag gillar dessutom inte att Zelda-serien smutsas ner i onödan... men men, det är väl som det är. Ta er en titt så förstår ni vad jag menar.
 
 
"Get a load of this!"
 
Dr. Eggman - Sonic Adventure
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela