Super Smash Bros - Wii U/3DS

Publicerad 2014-03-27 22:43:34 i Allmänt,

Idag känner jag verkligen för ett nytt Smash Bros, varför ska det behöva ta så lång tid innan vi får lägga vantarna på det nya spelet ? Det börjar nästan bli plågsamt att vänta vid det här laget.
 
Nåja, jag antar att det inte är så länge till innan vi faktiskt får möjlighet att testa det. Så vitt jag förstått ska det ju släppas någon gång under detta året. Tills dess tänkte jag att det kanske kan vara kul att ta sig en titt på vilka nykomlingar som dykt upp än så länge.
 
Wii Fit instructor var den första nykomlingen som avslöjades, om jag inte minns fel var det under inledningen till E3 år 2013.
Inte långt därefter avslöjades även Villager från Animal Crossing serien...
Och Megaman från Megaman serien.
Roselia från Mario Galaxy fick vi för första gången se för bara några månader sedan...
Och Little Mac från Punch Out var den senaste karaktären som avslöjades.
Hittills är det uppe i fem nykomlingar och det lär säkerligen dyka upp fler, men det hade varit kul att få höra vilken av de nya karaktärerna ni ser mest fram emot?  Personligen ser jag mest fram emot att få testa Megaman.
 
 
"Choose your character!"
 
Announcer - Super Smash Bros. Brawl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela