Thief och Helgens spel

Publicerad 2014-03-07 18:14:18 i Allmänt,

Helgen är kommen och det är nu dags attt fortsätta äventyret i Thief. Hittills är jag dock inte jätte imponerad av det Thief haft att erbjuda, det jag hittills fått uppleva är nämligen en  konstant låg framerate blandat med riktigt fin grafik, hyffsat gameplay och katastrofalt dålig lipsync. Det känns som en rätt så ojämn start med andra ord, och jag hoppas att det bättrar på sig rätt snart.
Men istället för att sitta och predika om vad jag ska spela i helgen tänkte jag att det kanske kunde vara kul att höra vad alla andra tänker spela under helgen? Det finns ju trots allt en hel del att välja på såhär års ; )
 
Så vad spelar du i helgen ?
 
 
"Tombs with piped in music. How classy."
 
Garrett - Thief: The Dark Project
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela