Youtube-tips - The Warp Zone: Drinking Games For Gamers

Publicerad 2014-03-02 18:00:00 i Youtube-tips,

Då var det äntligen söndag igen och en riktigt slapp sådan dessutom, jag har nämligen inte lämnat soffan en enda gång idag... För jäkla härligt!
 
Showen jag tipsar om idag kanske inte passar riktigt så bra på en söndag som den kanske skulle gjort på en fredag, eller inför en kommande fest, men är likväl värd en titt. Showen jag syftar på är en av mina gamla favoriter och heter Drinking Games For Gamers och finns att hitta på kanalen The Warp Zone.
 
På kanalen hittar man lite allt möjligt, men framförallt klipp och shower som är relaterade till Tv-spel. Showen jag vill tipsa om idag inriktar sig däremot endast på "drickar/supar-spel", precis som namnet på showen föreslår. Människorna bakom idén gör dock det hela med glimten i ögat och bör i en del fall därför ses som ren komik och inget annat ; ) 
 
 
"Ready...set... GO!"
 
Lakitu - Mario Kart 64
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela