Youtube-tips - Egoraptor: Sequelitis

Publicerad 2014-03-03 23:17:00 i Youtube-tips,

Tiden går snabbt när man har roligt... och när man recenserar. Ja, tiden har en viss tendens att springa iväg en del gånger, det är ingenting man kan göra något åt. Men det kan vara lite jobbigt ibland, speciellt när man inte hinner skriva blogg, eller uppdatera sin status på Twitter...
 
Hur som helst råder det vad man skulle kunna kalla för någon form av tidsbrist för mig idag och inte för att jag vill skylla ifrån mig eller så men det finns en del saker som tagit lite mer tid än vad jag trodde (*host* castlevania *host*) och som resulterat i att jag inte hunnit skriva något roligt här på bloggen idag.
 
Men som en nödlösning tänkte jag att jag kanske kunde nyttja en av mina något latare knep och helt enkelt bara länka ett youtube-klipp här på bloggen istället. Det är ju inget som tar speciellt mycket tid eller något som kräver speciellt mycket text... :P
 
Här är i vilket fall som helst en mindre serie som jag tidigare inte tipsat om. Nämligen ett av Egoraptors mindre projekt, vid namn Sequelitis. Denna så kallade miniserie är kort sagt någon form av hyllning till riktigt bra, eller dåliga, uppföljare. Det är ett väldigt intressant litet projekt som jag önskar att han återupptar någon gång i framtiden.
 
Enjoy : )
 
 
 
 
"I never cared about justice, and I don't recall ever calling myself a hero. I have always only fought for the people I believe in. I won't hesitate... If an enemy appears in front of me, I will destroy it!"
 
Zero - Mega Man Zero 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela