Youtube-tips - Steam Train

Publicerad 2014-03-23 23:41:00 i Youtube-tips,

Idag har jag varit förvånansvärt produktiv, eller ja, förvånansvärt produktiv för att vara en söndag vill säga. Jag har inte bara stigit upp ur sängen innan kl: 12:00, utan även hunnit med lite hushållssysslor och dessutom hunnit övat lite C# programmering i Unity.
 
Måste säga att jag är fruktansvärt stolt över mig själv, men som vanligt är inte söndagen fulländad innan man hunnit sitta ett par timmar framför Youtube. Så det jag fastnade framför idag var mina favoriter på kanalen Game Grumps och deras Pc-relaterade lets-plays som de kallar för Steam Train. Högklassig underhållning är precis vad det är ; )
 
 
 
"Gather anyone and everyone you can!"
 
Admiral Hackett - Mass Effect 3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela