Youtube-tips - Zero Punctuation (Escapist)

Publicerad 2014-03-16 14:35:00 i Youtube-tips,

Det börjar bli lite svårt attt hitta bland alla prenumerationer på Youtube nuförtiden, vilket förmodligen beror på att jag i dagsläget prenumererar på strax över 100 olika kanaler. Man skulle kanske kunna säga att min entusiasm kring Youtube börjar likna någon form av beroende.
 
Hur som helst kom jag idag på att det var ett rätt bra tag sedan jag senast besökte Escapist och roade mig med någon av de många olika Zero-punctuation-recensionerna som finns på kanalen. Recensionerna är förmodligen det bästa på hela kanalen, de är inte bara smarta och roliga, utan även väldigt informativa.
 
 
 
"Unless you're a target of mine, you will never see me. If you see me, then it's already too late."
 
Hiryu - Strider
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela