Nintendos nästa storsäljare?

Publicerad 2014-05-09 21:33:00 i Nyheter,

Nintendo har nyligen avslöjat en ny spelidé som de planerar att implementera i diverse spel på 3DS och Wii U. Idén liknar Skylanders och Disney Infinity väldigt mycket i dagsläget och får mig direkt att undra hur detta kommer sluta. Titta på klippet nedan så blir ni kanske lite klokare.
Frågar man mig så vet jag nog inte riktigt vad jag ska säga. Som en samlare kan jag förstå tjusningen med det hela, men jag tycker samtidigt att det ser en aningens för smaklöst ut för tillfället. Som de säger i klippet kan man visserligen konstatera att något i stil med det de presenterat definitivt skulle kunna gå hem hos större delen av världens alla ungar. Men sedan är jag ju rätt barnslig av mig, så jag kanske hinner ändra mig ;)
 
 
"Why did you remove my sign! It says clear as day just to leave me alone. Sheesh!"
 
Desert Thief - The Legend of Zelda: A Link To The Past
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela