Recension - The Elder Scrolls Online

Publicerad 2014-05-05 20:55:00 i Recensioner och Recensionsexemplar,

Nu är äntligen recensionen på Elder Scrolls Online färdig och uppladdad på Gameelite.se. Nu ska jag kanske inte sitta här och gnälla, men det kan ha varit en av de mest ansträngande recensionerna jag tagit mig an. Framförallt för att det tagit så in i helsikes med tid att upptäcka allt som finns att upptäcka i spelet - vilket bidragit till att det funnits extremt mycket att skriva om - men också för att spelet ovanpå det varit väldigt buggigt.
 
Det sorgliga är dock att trots all tid som lagts ned på recensionen känner jag mig inte speciellt nöjd med texten, förmodligen för att spelet i helhet var på tok för oengagerande för att inspirera till några kreativa texter.
 
 
"By Sithis, what have you done? What madness has claimed you? You have betrayed me, you have betrayed the Dark Brotherhood! Why?"
 
Lucien Lachance - The Elder Scrolls Online
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela