The Last of Us Remastered

Publicerad 2014-05-16 21:24:36 i Allmänt,

Nu börjar abstinensen göra sig påmind, det hade gärna fått gå lite snabbare innan The Last of Us: Remastered dyker upp i butikerna. Jag sitter ju här och sparar mig tills dess att spelet dyker upp, och det måste varit ett halv-år sedan jag spelat The Last of Us sist. Det känns ju dessutom helt onödigt att slå igång Ps3-versionen när man vet att Ps4-versionen är på gång :P
 
Men men, det är väl bara att vänta antar jag, men man kan i alla fall njuta lite av alla vackra bilder så länge :)
Det ser minst sagt magiskt ut - inte för att det inte såg magiskt ut innan precis - och jag längtar ihjäl mig.
 
 
"You know what? No. How about "Hey, Ellie. I know it wasn't easy, but it was either him or me, thanks for saving my ass." You got anything like that for me, Joel?"
 
Ellie - The Last of Us
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela