Youtube-tips - Egoraptor: Starbomb

Publicerad 2014-05-18 20:01:00 i Youtube-tips,

De som har följt mina Youtube-tips flitigt har säkert märkt att jag verkligen älskar allt Egoraptor gör, jag tror att jag har tipsat om i princip allt han gör och jag tittar på hans olika kanaler i princip varje dag (specifikt Gamegrumps).
 
Men nu råkar det vara så att jag inte tipsat om ett av Egoraptors senaste projekt, Starbomb, som han och större delen av Gamegrumps-gänget är involverade i. Det de gör på Starbomb är huvudsakligen tecknade musik-videos, men det är å andra sidan riktigt kvalitativa musikvideos de skapar tillsammans. Bara ta en titt på deras senaste musikvideo så förstår ni vad jag menar :)
 
Det kan kanske vara värt att nämna att Arin och Dan gör det mesta av jobbet bakom alla videos själva, i alla fall om jag förstått det rätt ;)
 
 
"Would grey apes make that shot???! I don't fuckin' think so!"
 
Arin Hanson - Game Grumps
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela